۵ پاسخ

خوبه که وزنش .بچه ها الان بیشتر قد میکشن تا وزن بگیرن

دختر منم ۱۰ و نیمه وزنش قدشم کوتاهه 🥲

فک کنم خوب باشه دکتر گفت ۱۱ هم باشن خوبه

لاغره ولی سالمه چکاب نبری هم طوری نیس

چیکار کنم یکم جون بگیره؟

سوال های مرتبط

مامان پناه سادات مامان پناه سادات ۲ سالگی