مامانا چکاپ دوسالگی باید ناشتا باشه؟؟

۶ پاسخ

دوساعت

دکتر له من گفت ناشتا ببر ازمایشگاه

نه نیاز نیست

والا دکتر میگفت بچه کوچیک چکاب ناشتا نداره مگر مشکل قندی داشته باشه از ازمایشگاه بپرس

مگه باید ازمایش بدی؟؟

بله .

سوال های مرتبط

مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری