ب منک دکترش گفت نیاز نیست ظهر بردیم
بله چون اکثرا قند ناشتا رو هم میخوان بررسی کنن
پسر منم ناشتا بود وای واقعا سخت گذشت تا تونستیم ازش نمونه خون بگیریم
دکتر رایان به من گفت باید ناشتا باشه شب تا صبح ولی بردم آزمایش گفت اصلا نیازی به ناشتا نیس
ن بابا
اگر تو آزمایشش قند و چربی و تیرویید نوشته حداقل ۸ ساعت باید ناشتا باشه
اگر اینارو ننوشته نیاز نیست
من ساعت ۱۱ بردمش ن تخم مرغ آبپز دادم خورد
اره باید لااقل دوساعت ناشتا باشه
فکر نکنم ولی بچه من اکثرا ناشتاست چون صبح زود چیزی نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.