کیا تو کرج بیمارستان کسری زایمان کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

زدن کیسه آب خواهرمو تو ماه ششم پاره کردن، مجبورش کردن زودتر زایمان کنه، پرستاراشم بسیار بداخلاق بودن،امکاناتشم در حد بیمارستان دولتی ضعیف بود

دو سال پیش بیمارستان کسری زایمان کردم اصلا خوب نبود نرو اصلا اصلا اهمیت نمی‌دادن به شدت پرستارا بداخلاق بودن

سوال های مرتبط

مامان میران💙مهراد مامان میران💙مهراد ۴ ماهگی
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد