بهترین تایم سزارین کیه ؟؟؟عجله ای ندارم

۴ پاسخ

۳۷هفته دوقلویی اوکی بودم

بعد ۳۷هفته برمیدارن بستگی به نظر دکترت داره ولی دکترا معولا ۳۸هفته تمام برمیدارن برا من که اینجوریه باتوجه به رشد بچه

۳۸هفته ۴روز

۳۸ هفته و دو روز

سوال های مرتبط

مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی