۶ پاسخ

نه من سرکلاژ هستم ولی چیزی نگفتن از آمپول ریه بمن 🙄شما گفتن بزنی؟؟

به منم آمپول ریه نداد.فقط شیاف و آمپول هفتگی پروژسترون

ولی من میخام ک بنویسه حتمن بزنم ازبس استرسیم

سلام ب من گفت که نمیخواد فقط گفت شیافو تااخر استفاده کنم سرکلاژمو ۳۸ هفته بازمیکنه

اره بهتره هفته ۲۸ بزنی

نه حتمی نیس بستگی ب تشخیص پزشکت دارع ، من بارداری اولم سرکلاژ شدم اما امپول ریه نزدن چون دیابت بارداری داشتم
اما الان سرکلاژم و هفته ۲۷ شش واحد امپول ریه زدن

سوال های مرتبط

مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان لیان کوچلو🩷 مامان لیان کوچلو🩷 ۴ ماهگی