خانما دیروز ازمایش دام مثبته دیگه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

خوبه، همه زنا هم ک دکتر شدن، حداقل وقتی از چیزی سر در نمیارید خواهشا نظر هم ندید ک طرف رو استرسی کنید، این ازمایش بتا نیست ،فقط زده ک ازمایشش مثبته، و یعنی بارداره

ممنونم عزیزدلم

بتا من ۵ هفته ۳۰۰۰ بود یاخدا

بله گلم مثبته مبارکه

چندروز تاخییر داشتی؟

بعد از ۷۲ساعت باید تکرار شه و سه برابر بشه یعنی الان اگه ۲۰هست سه روز بعد باید ۶۰بشه

دو روز دیگه بازم تکرار کن

من بتام 9/6 بود

خیلی زود رفتی عزیزم یکم صبر کن انشالله ک خدا خواسته و بهتون یه نی نی داده

دوباره تکرار کن۷۲ ساعت بعد

اره گلم مبارکه 🥹

فکر کنم مثبته ولی دوباره تکرارش کن

مشکوکه

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۶ ماهگی
مامان قشنگ مامانی مامان قشنگ مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سهیل، لیانا💖 مامان سهیل، لیانا💖 هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عسل و تودلی مامان عسل و تودلی هفته نهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان جوجه رنگی✨ مامان جوجه رنگی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق🥹♥️ مامان فندق🥹♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان هیرادم 👶🩵 مامان هیرادم 👶🩵 هفته بیستم بارداری