۶ پاسخ

نه عزیزم من از ۲۶ هفته ۳بار معاینه شدم.مشکلی پیش نیومد

خخخخ من ۶ روزه ۴ بار معاینه شدم ۲ بارش تحریکی بود هنوز باز نشدم😁

امکان داره چون من بچه اولم با معاینه دوم کیسه آبم پاره شد

بستگی به بدن خودت داره که سابقه زایمان زودرس و ... داری، ولی معمولا نه

نه.

نه بابا 🙂‍↕️

سوال های مرتبط

مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی