خانوما واکسن‌۱ سالکی رو دست میزنن یا پا

۱ پاسخ

دست میزنن اصلا درد نداره مثل واکسن دیکه

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیمیا مامان کیان و کیمیا ۴ سالگی