به نینی هاتون چی میدین بخورن همسن نینی من

۴ پاسخ

دکتر به من گفت تا ۷ ماهگی فقط فرنی حریره هویج سیب زمینی مجازی بدی

فعلا هیچی تا آخر ۶ نمیدم چون وزن گیریش کم میشه زود شرو کنیم فعلا با شیر خوب وزن میگیرن

من آخرای ۵ ماهگیش فرنی بهش دادم
سیب رنده پوره میکردم میدادم

من اون موقع فقط شیر میدادم تا شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرعباس مامان امیررضاامیرعباس ۱۳ ماهگی
مامان تدی مامان تدی ۱ سالگی
مامان دلوین خانوم😋 مامان دلوین خانوم😋 ۱۲ ماهگی