ازمایش تیتر بتا دادم دعام کنید خوب باشه🥲❤️

۴ پاسخ

سلام خانوما من هفته هفت بارداری همش فشارم میوفته تو آفتاب یا کاری بخام انجام بدم احساس میکنم فشارم میوفتع؟؟

مثبتهههه عزیزممم❤️🫂

امیدوارم مثبت بشی و موندگار باشه برات ❤️

ان شالله مثبت میشه. منم دادم هنوز جوابش آماده نشده

سوال های مرتبط

مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه‌طلایی🐥
                                                                                     ر مامان جوجه‌طلایی🐥 ر هفته بیستم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیستم بارداری