۵ پاسخ

هر دو ساعت ۳۰سی سی باید بهش بدی
زیاد نده معدش رفلاکس پیدامیکنه

من بعضی وقتا ۳۰ سیرش میکنه بعضی وقتا نه ۶۰ بهش میدم

چرا سینه خودت نمیدی هنوز چهارمین روزشه

۳۰سیسی بده گلم بیشترش رفلاکس میاره خدایی نکرده

۳۰ تا بده اگه خواست دوباره ۳۰ تا دیگه بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی