۳ پاسخ

بله ضرر داره همش اسانسه
خونگی درست کن بریز تو بیرونی ها بده بخوره

اگه به صورت روزانه میخوای بدی بله ضرر داره
ولی گهگداری مشکلی نیست

بنظرم نگهدارنده دارع بهترع خودت تو خونه شیر موز درست کنی

سوال های مرتبط

مامان شاهان کیان مامان شاهان کیان ۲ سالگی
مامان وروجکا 🌈🧸 مامان وروجکا 🌈🧸 ۳ سالگی