خانوما یکم کار کردم ترشح بدون رنگ ازم اومد طبیعیه ؟

۳ پاسخ

اشکال نداره این ترشح عادی کلا تو بارداری ترشح بیشتره

ترشح تو بارداری دارین
مهم اینه با سوزش نباشه یا رنگش زرد و سبز نشه
ترشح خونی یا قهوه ای نداشته باشین

آره اگ بدون بو و خارش و سوزش

سوال های مرتبط

مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری