۶ پاسخ

روزی یه بار خوبه.دکتر بمن گفت تا ۱روز درمیون هم مشکلی نداره. ولی سفتیش هم مهمه.خیلی سفت نباشه که بچه اذیت بشه

سرلاک کجا میخری چقد؟ روزی چن وعده میدی

نوزادی زیاد مدفوع میکردن

اگه مدفوعش سفت نیست نه یبوست نیست

نه یبوست یعنی مدفوع تیکه تیکه و خشک که بزور فشار و کم کم بیاد

نه نداره یبوست

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی