۲ پاسخ

دمای بدن نوزادان از ما بزرگترها بالاتر هست

سلام عزیزم ۳۵ و ۳۶ هم طبیعیه
اما ۳۷ یعنی یه کوچولو تب داره
اما تب بالای ۳۸ خطرناکه
سعی کن تبشو بیاری پایین که خدایی نکرده به ۳۸ نرسه

سوال های مرتبط

مامان آرشا🫀🫀 مامان آرشا🫀🫀 ۱ سالگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱ سالگی