خانوما گرون ترین و بهترین مارک قطره آ -د چیه؟

۹ پاسخ

عزیزم درخواست دادم میشه قبول کنی سوال دارم ازت

من از دکتر پرسیدم قطره آد چی بهتره به من گفت همونا که بهداشت میده خیلی خوبن
ولی آدزوفر هم داد که هم آد داره هم زینک و آهن

anaدادم بهش هم طعمش عالیه هم وزنش اوکیع

پدیا بست فکر کنم باشه چون به داروخونه گفتم بهترینو بده داد ۱۴۰ اینطورا بود ولی دخترم رفلاکس داشت نساخت بهش همون قطره که بهداشت داده بود براش بهتر بود

مهم قیمت نیست نهایت گرون ترین دویست باشه . ببین کدومش بهش میسازع خودتو اذیت نکن بابا.

ما کی از اونی که بهداشت میده میدیم🤣😪

بابا پولدار🤣🤣

ویوا کیدز نمیدونم چنده ولی یه بار گرفتم واس دخترم با طعم هلو بود بوش ک خیلی خوب بود ، طعمشم دخترم خیلی دوس داشت
پدیا بست هم دادم اونم معمولی بود براش

پدیا بست

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۶ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ ماهگی