آلتای بنظرم اصلا قشنگ نیست البته سلیقه شما قابل احترامه
به نظرم رادمان از اون دوتا خیلی بهتره
رادمان بهتره
اون دوتا یه جوریه اصن
وای من اولش یه چیز دیگه خوندم🤣
آلتای نه اصا
اون دوتا چین بابا
رادمان بهتره
آلت نزاربچه گناه داره 😐
رادمان عالیه
چرا من آلت خوندمش😐🙄
ب جز رادمان اون یکیا هم اسمن؟
آلتای اسمه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.