بچه ها رادمان به رادوین میاد یا رایان؟ کدومش قشنگه؟ رایان یا رادمان؟

۵ پاسخ

رایان قشنگتره ولی شیکه

اسم پسر اولم رادمانه هر کی میشنوه میگه چه اسم خاصی رایان خیلی زیاد شده

رادمان فراوانی کمتری داره رایان زیاد شده

ما توی فامیلمون یه دوقلو هستن اسمشون رادمان و رایان هستش

رادمان و رادوان بیشتر بهم میان

سوال های مرتبط

مامان جوجو رادوین مامان جوجو رادوین ۱۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان یه جیگر مامان مامان یه جیگر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر و رادمان مامان رادمهر و رادمان ۸ ماهگی