بتا 200 تو هفته 5 خیلی کمه؟؟

۶ پاسخ

ن گلم

ن عزیزم.
منم سر بارداری اولم بتام ۲٠٠بود رفتم سونو نزدیک شش هفته بود ۱٠روز بعد رفتم دوباره ک صداقلبشو شنیدم

ولی هفته ۸رفتم برای شنید صدا قلبش

سونو رفتی دقیق بهت گفته چند هفته ای؟؟یا طبق پریودی میگی ؟؟

ن برا منم ۱۱۸بود

عالی هست گلم مبارکه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان ....💙🩷... مامان ....💙🩷... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی
مامان جوجه👼🏻 مامان جوجه👼🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زیتون مامان زیتون هفته نهم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
بابای علی بابای علی هفته سی‌وچهارم بارداری