بتا 200 باشه چند هفتم میشه؟

۳ پاسخ

ربطی نداره ولی بتا بعد از ۴ هفته بالا میره
فکرمیکنم اوایل ۵ هفته باشی

ربطی نداره

بتا ربطی به هفته نداره من 5هفته بتام ۲۵۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان مـهــ🌛ــوا🐾 مامان مـهــ🌛ــوا🐾 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان جوجه💕 مامان جوجه💕 ۲ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ هفته دهم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه👼🏻 مامان جوجه👼🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری