همین هفته ۳ .....زود نری سونو ها
ترشحاتتونچ جوریه غلیظ وبدون رنگوبو یاندارینمننداشنم اصلاولی الان مثل موقع تخمکگذاری دارم میترسم نکنه تست کاذبه
مبارکه عزیزم فداتشم خیلی خوشحال شدم انشالله بسلامتی قلبم
مبارکه عمرم 😍😍😍
خیلی خوشحال شدم برات قلبم💖
عزیزم مبارکه ❤️
تقریبی سه چهار هفته ای چند روز تاخیری ؟!
صبر کن هشت هفته و چند روز ک شدی برو برا سنو قلب ک استرس نگیری
عزیز تخمک گذاریت چند سیکل بوده؟
علائم چی داری عزیزم
سلام خانوما دورهمی زدیم تو روبیکا دوست دارین بیاین
پیام بدین لینک بفرستم🙃
@Reyhaneafshari
تاخیر نخوردم ۴ روز تاموعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.