مامانا اینم از بتا بتام چطوره یعنی چند هفتم ؟

تصویر
۹ پاسخ

همین هفته ۳ .....زود نری سونو ها

ترشحاتتون‌چ جوریه غلیظ وبدون رنگ‌وبو یاندارین‌من‌نداشنم اصلاولی الان مثل موقع تخمک‌گذاری دارم میترسم نکنه تست کاذبه

مبارکه عزیزم فداتشم خیلی خوشحال شدم انشالله بسلامتی قلبم

مبارکه عمرم 😍😍😍
خیلی خوشحال شدم برات قلبم💖

عزیزم مبارکه ❤️
تقریبی سه چهار هفته ای چند روز تاخیری ؟!
صبر کن هشت هفته و چند روز ک شدی برو برا سنو قلب ک استرس نگیری

عزیز تخمک گذاریت چند سیکل بوده؟

علائم چی داری عزیزم

سلام خانوما دورهمی زدیم تو روبیکا دوست دارین بیاین
پیام بدین لینک بفرستم🙃
@Reyhaneafshari

تاخیر نخوردم ۴ روز تاموعد

سوال های مرتبط

مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 قصد بارداری
مامان شاهانم مامان شاهانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هشتم بارداری
مامان ....💙🩷... مامان ....💙🩷... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🧑‍🤝‍🧑 مامان 🧑‍🤝‍🧑 هفته هشتم بارداری