مامانا بچم سرما خورده گلوش خلط داره چیکار کنم؟

۳ پاسخ

شربت نئوتادین و اسپری بینی. استامینوفن ولی هنوز سرفه میکنه گلوش خلط داره

دکتر بردی؟؟ بهش چی داد؟

ببرش دکتر زیاد باشه انتی بیوتیک میده

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🫛 مامان لوبیا🫛 ۱۱ ماهگی