خانما میشه ازمایشمو نگاه کنین بگین چجوره

تصویر
۴ پاسخ

البته من تیرویید ام کم کاره مال شما رو نمیدونم

قرص تیروئید نمی‌خورید آخه خیلی بالاست 3.2 هستش مال منه آخرین بار بود 1.5 دکتر گفت خوبه ولی یا این حال قرص صبح ناشتا رو گفت به هیچ عنوان فراموش نکن تو رو خدا شنبه برو به دکترت نشون بده من استرس گرفتم

تحمل بعد دوساعتت يكم بالا تيروييد هم داري

بعد دوساعت شما 147 شده باید 140 باشه برای من بعد دوساعت 79 بود آزمایش گلوکز دادید؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان دلین مامان دلین روزهای ابتدایی تولد
مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجدمون
 ❤️😍 مامان کنجدمون ❤️😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آراز👶🏻💙 مامان آراز👶🏻💙 ۵ ماهگی