بچه ها تیروئید خطرناکه؟

۱۰ پاسخ

من از اول بارداری تیروئید کم کار دارم
الانم دارو مصرف میکنم و هرماه ازمایش میدم

TSHتیروئید
که تو محدوده ی نرماله

مطمعنی عددش 34 هست؟؟

من آزمایش دادم واسه بچه اولم کلا دارو مصرف کردم واسه این بچم دکترم گفت عددش زیاد نیس نیاز ب دارو نداره

اگ کنترل بشه نه..
من خودم تیروئید پرکار دارم

اگه کنترل بشه نه
من از قبل بارداریم دارم قرص میخورم

کنترل باشه نه

بزن گوگل ببین چی میگه

بالاست مگه

عزیزم مهم اینه ک عددش چنده ؟

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری