خانما پر کاری تیروئید دارم خطرناکه؟

۶ پاسخ

عزیزم من پرکاری تیرویید گرفتم تو بارداری خیلی غصه خوردم برای بچه هیییچ مشکلی نداره خودتم زیر نظر دکتر غدد باش بر طرف میشه

من کم کاری دارم کلا برا تیرویید تحت نظر دکتر باش عزیزم کار خاصی نداره اگه تنظیم باشه طوری نیست نگران نباش اما بیخیال هم نباش

منم کم کاری دارم مال بارداری مگه بهت قرص نداده؟

باید تحت کنترل دکتر غدد باشی خطرناک نیست اگه منترل شه با قرص

کلا میگن تیرویید باید کنترل بشه من زیر نظر متخصص غددم

ممکنه بچم به خاطرش وزن نگیره

سوال های مرتبط

مامان مهراد و 🩷 مامان مهراد و 🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی