سلام خانم ها میشه انجیر خورد؟؟؟اشکال نداره

۴ پاسخ

خیلی هم عالیه بچه رو صبور میگنه

من همه چیز میخورم

خیلی خوبه بخور باعث میشع یبوست نشی

عزیزم انجیر عالیه بخور

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری