سلام مامانا این قرص مولتی ویتامینه

تصویر
۷ پاسخ

منم همینو میخورم هر۱۲ ساعت،میشه همون صبح و شب یکی

منم همینو میخورم هفته ای یدونه

آره من از این استفاده می کنم

برای من گفته صبح و شب یدونه

اره منم میخورم

آره منم از همین میخورم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علی آقا مامان علی آقا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری