خانوما این مولتی ویتامینه ؟؟
شما هرروز میخورین؟

تصویر
۳ پاسخ

آره مولتی هست
من pregmom میخورم
هرروز

منم وزنم بالا نمیرفت و اشتها نداشتم دکتر برام نوشت هروز میخورم

من وزنم خیلی میرفت بالا هفته ای یکی کرد

سوال های مرتبط

مامان علی آقا مامان علی آقا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی