۳ پاسخ

باشه عزیزم ممنون ازت

من فاموتیدین میدم قرصشو خیلی خوب بودخ

من الان دومپریدون و کیدیزول میدم عالیه
ولی فاموتیدین خوب نبود

سوال های مرتبط

مامان کایا مامان کایا ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی