۲ پاسخ

من ی وعده بهش میدم وزن دهیش خوبه

من قبلا به دخترم میدادم خوب بود ولی خب کلا دخترمن وزن زیاد نمیگرفت چون کم میخورد کلا

سوال های مرتبط