۵ پاسخ

تا ۳ماهگیش دادم راضی بودم

من دخترم کولیک داره ببلاک کامفورت میدم عالیه

من نان میدم دخترم خیلی خوب وزن گرفتههه

من ببلاک arمیدم وزندهیشم خوبه

گیگوز وزن دهیش عالیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا ❤️❤️ مامان هدیه خدا ❤️❤️ ۱۴ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۴ ماهگی
مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۴ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی