۷ پاسخ

نوش جانش ،دقیقا امروز نهار دختر منم همین بود غذای خودمون بهش میدم

نوش جونش .غذای دختر منم همین بود . چقدرشو خورد؟

به به😋 کوچولوی خوشمزه خور🤣

نوش جانش خودت درست کردی یا از بیرون براش گرفتی

نوش جونش ❤️
واکسن یکسالگی آزاد جونو زدی ؟اونم بعدش بی اشتها شد؟شاهان اصلا غذا نمیخوره عاشق میوه بود الان لب نمیزنه 😔

نوش جونش😍

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۲ سالگی
مامان علی مامان علی ۱۳ ماهگی
مامان کیان 👨‍👩‍👧 مامان کیان 👨‍👩‍👧 ۱ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی