سه روز تاخیر و منفی🥲💔

تصویر
۷ پاسخ

منم ۳روز میگذره خبری از بارداری و پریودی نیست

والا تو عید بریم زایمان کنیم .🤭🤭🤭بعدش با خیال راحت میریم

منم پریودشدم

مال منو زیر 5دیقه اینجوری شد 4تا زدم

تصویر

چن روز دیگه بزن

این ماه اگر بارداری میشدی فروردین دنیا میومد🤣انشاله اردیبهشتی خوشگل دنیا بیاریم

انشاله ماه بعدی عزیزم.منم منفی شد این ماه

سوال های مرتبط

rogayeh rogayeh قصد بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مرضیه مرضیه قصد بارداری
فری فری قصد بارداری
مامان کیاشا🩵 مامان کیاشا🩵 قصد بارداری
مامان ابرا مامان ابرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری
مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری