دو روز تاخیر و منفی💔🥲

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم اصلا بهش فکر نکن من ۷ماه اقدام کردم هی هر ماه بیبی چک میخریدم میزدم ماه پیش کلا زدم به بیخیالی😂چن روز پیش تست زدم مثبت شد انشالله توام مثبت میشی

اصلا به این تستا اعتماد نکن .بعدم اینکه شما خیلی زود زدی .حتی برای ازمایش بتا هم بعد ده روز تاخیر برو

زود زدی 7 روز که شدبزن انشاالله که مثبته

انشاالله مثبت میشی ❤️

توکلت به خدا باشه عزیزم ♥
شایدم بارداری باشی ولی الان نشون نداده
قبلا تاخیر نداشتی؟

زود زدی

سوال های مرتبط

مامان نخودچه🌰 مامان نخودچه🌰 قصد بارداری
مامان امیرعلی💙🐣 مامان امیرعلی💙🐣 هفته چهلم بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
فری فری قصد بارداری
یاس یاس قصد بارداری
rogayeh rogayeh قصد بارداری
مامان ابرا مامان ابرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری