عزیزم اصلا بهش فکر نکن من ۷ماه اقدام کردم هی هر ماه بیبی چک میخریدم میزدم ماه پیش کلا زدم به بیخیالی😂چن روز پیش تست زدم مثبت شد انشالله توام مثبت میشی
اصلا به این تستا اعتماد نکن .بعدم اینکه شما خیلی زود زدی .حتی برای ازمایش بتا هم بعد ده روز تاخیر برو
زود زدی 7 روز که شدبزن انشاالله که مثبته
انشاالله مثبت میشی ❤️
توکلت به خدا باشه عزیزم ♥
شایدم بارداری باشی ولی الان نشون نداده
قبلا تاخیر نداشتی؟
زود زدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.