سلام کسی قرص ایزوپرین 10 خورده واسه درد زیر شکم اینا.....

۴ پاسخ

بخور ببین کم میشه من پنج ۶تا خوردم بگو یذرع اگ کم کنه 😑

آره عزیزم من میخورم

من درد شکم نداشتم گفتم واژن درد دارم برام نوشت

اره من خوردم
ولی تاثیری هم نداشت رو درد والا

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی
مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی