خانما میتونم یکم کنسرولوبیاوماهی بخورم

۹ پاسخ

کنسرو سعی کن زیاد نخوری عزیزم از ماهی غزل استفاده کن تازه خیلی خوبه لوبیا هم خودت بپز کاری نداره گلم اینجوری سالمتر و بهتره

لوبیا رو بخور تن ماهی رو ن چون جیوه داره منم کنسرو لوبیا دوسه بار خوردم

اره بخور

منم ک نخوردم
ماهی و لوبیا رو خودم تازه درست میکنم

بخور منم خوردم

من ازاول بارداری جلو خودمو گرفتم نخورم چون گفتن خوب نیس کنسرو

لوبیا خودت چرا درست نمیکنی ک مطمئن تره

سلام عزیزم کلاکنسرولوبیاوماهی ممنوعه۔یکم اشکال نداره درحدی که دلتون میکشه

اره چرا نه منم نهار خوردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد