۷ پاسخ

منم تو هفته شما همین جوری بودم

من درجا تهوع شدید میگیرم

وای من دیشب اینجوری بودم جلو گلوم پر بود ولی معدم دل ضعفه داشتم

خیلی حس بدیه😥

اره 🥲

آره چقدم که حس بدیه

بله ...

سوال های مرتبط