۳ پاسخ

اره منم اینجوریم از18 هفته انگار چیزی گیرکرده تو گلوم مخصوصا شبا انقدر گلومو ماشاژ میدم همش احساس پری گلو دارم 😑

طبیعیه عزیزم بخاطر افزایش مایعات بدنه
بوخور اگه داری روشن کن مخصوصا شبا بزار بالا سرت
نخودچی بیسکوییت هایی مثل ساقه طلایی اینا بخور

منم اینجوریم واقعن نمیدونم چیکار کنم

سوال های مرتبط