نوزادم نفس کشیدنی خیلی خس.خس میکنه..طبیعیه؟

۲ پاسخ

پسر منم اینجوریه اخع ولی دکتر میگه به‌خاطر رفلاکس معده هستش خیلی هم زور میزنه

احتمالا رفلاکس داره ، علائم دیگه ام داره؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری