صبح بخیر خانوما پادرد هم علائم بارداری؟؟

۱۱ پاسخ

اره دیگ

تو هفته های شما به شدت داشتم . دکتر بهم قرص کلسیم داد هی بدک نبود الان بهترگ

والا من که هر روز یه جای جدیدم درد میکنه که قبلا اصن نمی دونستم ایناهم وجود دارن🤣

منکه ۶ماهه پادرد عمونمو بریده بخدا

ویتامین D3 میخوری روزی یکی؟

قرصایی که تو بارداری میخوری چیا هستن؟

بله من پا درد ندارم ولی لگن دردم شروع شده

بله
و گرفتگی جانفرسای پا🫤 بعلت کمبود منیزیم یا ویتامین دی پا درد میگیری

بله 🥴همه دردا علائم بارداریه

صددرصد اونکه پا دونه دونه اون استخوانای کوچیکمون صداش در میاد این سر جای خودش
عزیزم از داروخانه کپسول منیزیم بخر ساعت ۹شب بخور خیلی کمتر و بهتر میشه

بللللللهههههه

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری