۴ پاسخ

وای نگو خیلی بده منم باید برم چند وقت دیگه🥲

منم الان انجام دادم ولی حالت تهوع دارم

بعضیا ضعف میکنن منم جزو اونا بودم بعضیا مقاومه بدنشون
هر کی بدنش یجوره...

من ۱۸ مرداد بابد برم
خیلی بد بود؟
دیر نرفتید؟؟

سوال های مرتبط

مامان هانا🍓 مامان هانا🍓 ۴ ماهگی
مامان نـــــورا مامان نـــــورا ۲ ماهگی
مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری