ازمایش گلوکزمو تو ۲۲و۶ روز دادم ک اشکالی نداره!!

۹ پاسخ

منم چون دم عید بود کف برو و بیا نشون بده جوابشو ی روز مونده تا۲۴ دیگ گفتم برم.

منم دكترم بهم گفت زودتر برم به خاطر شرايط نامعلوم جنگ و بعدش عيد و ...
و گفت ايرادي نداره كه زودتر برم. ٢٢ هفته و ٣ روزگي رفتم

منم ۲۲ هفته و دو روز دادم
دکترم گفتن

زود دادی دکتر من گفت ۲۶ هفته بده تا ۲۸ هفته هم وقت داری

نه من ۲۱هفته دادم

من هنوز ندادم ننوشته برام قراره 25 برم چکاپ

از 24هفته به بعد این ازمایش میگیرن

خیلی زوده هفته ۲۸ بده

زوده یکم دکترت گفته؟
از ۲۴ ب بعد میگیرن بهترین وقتشم ۲۶هفته اس

سوال های مرتبط

مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری