منم چون دم عید بود کف برو و بیا نشون بده جوابشو ی روز مونده تا۲۴ دیگ گفتم برم.
منم دكترم بهم گفت زودتر برم به خاطر شرايط نامعلوم جنگ و بعدش عيد و ...
و گفت ايرادي نداره كه زودتر برم. ٢٢ هفته و ٣ روزگي رفتم
منم ۲۲ هفته و دو روز دادم
دکترم گفتن
زود دادی دکتر من گفت ۲۶ هفته بده تا ۲۸ هفته هم وقت داری
نه من ۲۱هفته دادم
من هنوز ندادم ننوشته برام قراره 25 برم چکاپ
از 24هفته به بعد این ازمایش میگیرن
خیلی زوده هفته ۲۸ بده
زوده یکم دکترت گفته؟
از ۲۴ ب بعد میگیرن بهترین وقتشم ۲۶هفته اس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.