استفراغ تو ماه ۷. مسمومیت بهرداریه؟

۴ پاسخ

من مسمومیت بارداری داشتم . فشارم به صورت متغیر بالا میرفت یه ساعت خوب بود میدیدی یه ساعت میرفت بالا عصرا گوشم قرمز میشد داغ میشدم. گوشم یه صدای آژیر مانند داشت سردرد داشتم با اینکه دوبار آزمایش دفع پروتئینم یه کم بالا بود ولی آزمایش ۲۴ ساعته نرمال بود خدا خیلی به من و بچم رحم کرد که با این شرایط زنده موندیم. خلاصه که این علایمشه اگه داری پیگیری کن

والامن کمردرد دارم حالت تهوع دردپریودی فشارت وچک کن

عزیزم اصلا مسمومیت بارداری استفراغ نداره‌. اگرم مسمومیته یه مسمومیت ساده ست. مسمومیت بارداری در اثر فشارخون بالا بوجود میاد و سردرد و تاری دید و این چیزا داره و تو آزمایش ادرار و دفع پروتئین مشخص میشه

عزیزم فشارت بگیر بالا نباشه سردرد تاری دید نداری

سوال های مرتبط

مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان باران مامان باران ۴ ماهگی
مامان نیلای ونویان مامان نیلای ونویان ۴ ماهگی