سلام برا مسمومیت و استفراغ چه قرصی خوبه؟

۳ پاسخ

عزیزم تو هفته شما استفراع نباید باشه برو پکتر چک کنه فشار اینارو

بهم سرم زدن و آمپول خوب شدم این مال ده سال قبله

برو دکتر
من سر بچه قبلی اسهال و استفراغ شدم دکتر کلی دعوام کرد چرا دیر اومدی احتمال داره مسمومیت بارداری باشه گفت من اورژانس رفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان نفس زندگیمون مامان نفس زندگیمون ۴ ماهگی
مامان تیام و تیانا مامان تیام و تیانا ۱۱ ماهگی