برا غذای سفره تا ی سالگی صبر میکنین؟

۱۷ پاسخ

من از ۷ ماهگی میدم

از ۷ ماهگی با ما میخوره. دیگه غذای خودشو کمتر میخوره. ولی به هوای بچه نمک نمیزنم به غذا و فقط زردچوبه که مجازه میریزم و رب خونگی هم میزنم به غذاها

۴ ماه کمکی شروع کردم از ۷ ماهگی غذای سفره میدم

بلهههه

من اكثرا براش جدا درست ميكنم
گاهي هم غذاي سفره

صبرمیکنم چون نمیخوام ادویه ونمک مصرف کنه

نه صبر نمیکنم نهایتا تا ۱۰ماهگی

یکسالگی

نه من که میدم

نه اگه میخوره بده بهش

نه
دکتر به من گفت از ۹ ماهگی غذای سفره بده

من که لج میکنه میخااا‌د یکم بش میدم

من من ابگوشت اینا میدم بدوت ادویه

تایپک قبلی جواب بدین

ن من از۷ماه دارم میدم

منکه میدم

نه میدم

سوال های مرتبط