۱۲ پاسخ

من شبت غذای سفره میدم ولی چند تا نکته داره اول اینکه تنها ادویه استفادم زردچوبه هست و روغنمم روغن زیتون نمک یا نمیزنم برای پسرم جدا میکنم بعد برای خودمون میزنم یا خیلی خیلی کم کدباز نمک برای خودمون میارم ... غذاهای هم درست میکنم ک اونم راحت بتونه بخوره فقط وعده شامش گاهی وقتا

چه ترسناک شده با پوشک🤣

من دادم بچم جدیدا غذا ها رو دل بخواه میخوره مثلا عدسی نمیخوره سوپ نمیخوره برنح پلو هرچی باشه دوست داره ماکارونی دوست داره سیب زمینی ته دیگ دوست داره کوکو دوست داره

ادویه زیاد و نمک و اینا نداشته باشه اشکالی نداره
من دکتر پسرم گفت فقط عسل و نمک و شکر و ادویه زیاد ممنوعه روغن زیاد سرخ کردنی هم نباشه

کم نمک باشه اشکال نداره

من از اولش دادم چون یک ماه هر چی درست کردم نخورد

دکتر پسرم کفتش تا ۱ سالگی صبر کن

من از ۸ ماهگی غذای سفره دادم

بهداشت بمن گفت از 9 ماهگی غذا سفره بده کم نمک و بدون ادویه

منم میدم. پسرم چیزی نمیخوره مجبور میشم یخورده بدم

من میدم

من میدم. از گشنگی بهتره

سوال های مرتبط