۱۰ پاسخ

ببین وقتش که بشه می نه اصلا نگران نباش
همین چهارماه تموم میشه کم کم شروع میشه

نمیزنه شاید هفته ی ۱ باز

پسر منم فقط میره رو پهلو😭خعلی نگرانم

اولین باری که غلت زد ۲ ماه و ۲۸ روزش بود ولی بعد اون تا نزدیگ ۴ ماهگی نتونست
الان دیگ روزی ۱۰۰ باد غلت میزنه

پسر من هنوز غلت نزده

آخر پنج ماهگی
عجله نکن عزیزم

دختر من سه ماه و خورده ای بود غلت زد و الان دیگ جرات ندارم تا دستشویی برم ، بس که در حال غلت زدنه ، بیکار میشه ، غلت میزنه .
ینی تو بغلمونه یا شیر خوردنش تموم شد ، سریع غلت میزنه
به نظرم بستگی به بچه داره
نترس
به وقتش غلت میزنه
الان دختر من داره دنده عقب میره
ه کی میبینتش ، میگه قراره از اون شیطونا بشه که از دستش جوش میاری
چون برا همه چی عجله دارع

ولی در عوضش تنبله ، حال نداره چیزی ، وسیله ای تو دستش بگیره

3ماهو10روز غلت زد

عادیه پسرم من باهاش هی تمرین میکنم

دختر من فقط به پهلو میشه

سوال های مرتبط

مامان عارف و آرن مامان عارف و آرن ۸ ماهگی
مامان مامان ۲گل پسر مامان مامان ۲گل پسر ۲ ماهگی