۱۱ پاسخ

دختر من تو چهارماهگی

دختر من میزنه

میگن از ۴ماهگی شروع غلت زدنه ممکنه تا۶ماهگی هم طول بکشه

یه پاشو ببر به سمت مخالف آروم از پشت حل بده که بچرخه یاد میگیرهدستشم بده بالای سرش

هنوز زوده بچه های من یه هفته دیگه ۶ ماهه میشن تازه چند روزه غلت میزنن

من دخترم رو خودم به پهلو کنم غلت میزنه ولی خودش به پهلو نمیشه

تا شیش ماه وقت دارن ولی باهاش تمرین کن. اول تمرین کن که دمر بمونه و بعد تمرین کن که به پهلو بشه. دستشو بگیر، کمرشو هل بده که دمر بیافته. کم کم خودش خوشش میاد. ولی عجله نکن، خودش یاد میگیره

خیلی وقت ھست بابا دخترمن تازہ دوھفتہ غلت میزنہ

هر بچه ای فرق داره
دخترتون به پهلو نمیره؟

پسر من الان کاملا میچرخه و دمر میشه ولی مثلا دو یا سه تا غلت بزنه نه فقط یه دور میچرخه

ورزش کن باهاش، کم کم شروع میکنه. هنوز وقت داره.

سوال های مرتبط

مامان پرنسس(نِلا👼🏻🩷) مامان پرنسس(نِلا👼🏻🩷) ۱۷ ماهگی
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی