بچه ها از چند ماهگی غلت میزنن؟

۱۰ پاسخ

دختز من وارد ۴ماه شد زد

دختر من هنوز غلت نمیزنه😑میچرخه بعد دستش می مونه زیرش دوباره طاق باز میشه ولی تا ۶ماه جا داره

دختر من اواسط سه ماهگی بود غلط زد ولی بین بچه ها متفاوته

کیان آخر ۳

۳ماهو۲۶روز بود غلت زد.الان عقب عقب میره حالت چهاردست پاهم میشه

پسرمن3ماهگی غلط زد

پسرم سه ماهش که تموم شد غلت زد

دخترم از آخرهای ۳ماهگی تلاش میکرد ۴ ماهگی موفق شد 😂 بچه ها باهم فرق دارن الان فقط میتونه از پشت برگرده رو شکمش دیگه دوباره نمیتو برگرده به پشت

همه بچه ها مثل هم نیستند دختر من نزدیک سه ماه که شد غلط میزد

سلام نورا خانوم ما از ۵ماهگی کم کم شروع ب غلت زدن کرد

سوال های مرتبط

مامان هامین🌻✨️ مامان هامین🌻✨️ ۱۶ ماهگی
مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان دخترکم🎀 مامان دخترکم🎀 ۶ ماهگی
مامان کایان و آنوشا مامان کایان و آنوشا ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی